2.04.2020
Temat: Plan zajęć
Dlaczego warto planować zajęcia?
Umiejętność skutecznej organizacji czasu warto trenować od najmłodszych lat. Planowanie ułatwia życie nie tylko dorosłym, ale także dzieciom i młodzieży, którzy muszą godzić szkolne obowiązki z czasem dla rodziny, przyjaciół, kolegów oraz na realizację swoich pasji.
Co najprościej można zrobić? – ułożyć plan zajęć na cały tydzień, w którym umieszczamy najważniejsze zajęcia. Porozmawiamy o tym w piątek podczas naszego spotkania online.
A jak to zrobili Bartek i Rafał? – zobaczcie do podręcznika z edukacji polonistycznej na str. 31.
Edukacja polonistyczna:
Zapoznajcie się z tekstem oraz ilustracjami, które są w podręczniku na str. 30. Zobaczcie, jak chłopcy spędzali wolny czas.
Zadanie do wykonania.
ćw. pol. – społ. str. 30 zad. 1,2 ( w pierwszym ćwiczeniu należy tylko pokolorować ilustrację a w drugim napisać tytuł obrazka po śladach)
Zadanie dodatkowe:
ćw. pol. – społ. str.30 ćw.2 z kropką (kto zrobi proszę przesłać do oceny)
Edukacja matematyczno – przyrodnicza:
Rozpoznawanie zwierząt hodowlanych.
Poznanie cech ptaków i ssaków.
Dla powtórzenia przesyłam bajkę:) Oglądajcie i policzcie ile występuje w niej zwierząt. Dajcie mi odpowiedź. Klikamy w poniższy link:
https://www.youtube.com/watch?v=YHB3x2k3x30
Zadanie do wykonania:
podr. matem. – przyrod. str. 30 ćw.1,2 (nic nie trzeba pisać tylko przyjrzeć się obrazkowi i zastanowić, czy wszystkie zwierzęta znacie)
ćw. matem. – przyrod. str. 28 ćw. 1,2 (proszę przesłać rozwiązanie)
Zadanie dodatkowe:
ćw. matem. – przyrod. str. 29 ćw. 1 (chętni proszeni są o przysłanie rozwiązania)
JĘZYK ANGIELSKI:
Klasa I
Temat: Mój dom- wycinanka.
(Do wycinanki nagranie 2.40 z poprzedniej lekcji)
Wycinanka do zeszytu lub na osobną kartkę- odsyłamy do 8 kwietnia na e.kedzior1@wp.pl
Ćwiczenie grafomotoryczne – do pobrania jako załącznik na dole strony- do słowa GARDEN