26.03.2020
JĘZYK ANGIELSKI:
Temat: E-mail formalny- kształcenie umiejętności pisania.- Cd.
Podręcznik str. 99/zad. D, G
Zadanie domowe: ćwiczenie D, str 73 (plik z 25.03) E- mail formalny do Victora Wright
Termin odsyłania odpowiedzi i zadania domowego : do 2 kwietnia na adres e.kedzior1@wp.pl
HISTORIA:
Temat: „ZSRS – imperium komunistyczne”
- Na podstawie podręcznika str. 200 – 204, wykonaj zadanie 3 str.91 z zeszytu ćwiczeń
PLASTYKA:
-
Temat: Nowe media w sztuce.
Proszę przeczytać wysłany tekst, oglądnąć filmik.
Sztuka nowych mediów – rodzaj sztuki, w ramach której dzieła tworzone są przy użyciu technologii nowych mediów w tym: sztuki cyfrowej, grafiki komputerowej, animacji komputerowej, sztuki wirtualnej, sztuki internetu, sztuki interaktywnej , gier wideo, robotyki, druku 3D, cyborg art i sztuki jako biotechnologii. Termin różni się ze względu na powstałe w jego obrębie obiekty kulturowe i wydarzenia społeczne, które można postrzegać jako sprzeciw do tych wywodzących się z dawnych sztuk wizualnych (tj. tradycyjnego malarstwa, rzeźby itp.).
Nacisk na medium jest kluczową cechą sztuki współczesnej i tym samym wiele szkół artystycznych i uniwersytetów oferuje obecnie kierunki studiów związane z nowymi mediami. Sztuka nowych mediów często wymaga interakcji między artystą a odbiorcą lub między odbiorcą a dziełami sztuki, które mają umiejętność reakcji na widza. Jednak, jak zauważyło wielu teoretyków i kuratorów, takie formy interakcji, wymiany społecznej, uczestnictwa i przekształceń nie wyróżniają sztuki nowych mediów spośród nurtów sztuki współczesnej, ale raczej służą jako wspólna podstawa. Takie spostrzeżenia kładą nacisk na różne odmiany praktyki kulturowej, których pojawianie się jest związane z nowo powstającymi platformami technologicznymi, a także kwestionują koncentrowanie się na mediach jako takich.
Wiele obaw związanych z nowymi mediami dotyczy: telekomunikacji, środków masowego przekazu, cyfrowych i elektronicznych sposobów dostarczania dzieł sztuki, praktyk dotyczących dzieł od koncepcyjnych do wirtualnych oraz spektaklu aż po instalację.
Proszę oglądnąć filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=8NoxchIYrvc
BIOLOGIA:
-
(PROSZĘ WPISAĆ DATĘ PRZY ODPOWIEDNIM TEMACIE W ZESZYCIE ĆWICZEŃ)
Temat: Inne zmysły.
Data: 26.03.2020
- CZYTAMY LEKCJĘ W PODRĘCZNIKU NA STR 207 – 209.
- UZUPEŁNIAMY ZADANIA W ZESZYCIE ĆWICZEŃ KTÓRE NIE SPRAWIAJĄ WAM KŁOPOTU – CZYLI TE KTÓRYCH JESTEŚCIE PEWNI – MINIMUM 2 DO WYBORU. JEŚLI ROZWIĄŻECIE WSZYSTKIE TO ŚWIETNIE.
- ŹRÓDŁO DODATKOWE (NIEOBOWIĄZKOWE ALE POZWALAJĄCE LEPIEJ ZROZUMIEĆ ZAGADNIENIE): NA STRONIE EPODRECZNIKI.PL KLIKAJĄC LINK
-
JEST LEKCJA: WĘCH,SMAK,DOTYK
- PROSZĘ ZWŁASZCZA PRZEANALIZOWAĆ SCHEMATY
- CZYTAMY PODSUMOWANIE
-
Proszę się ze mną kontaktować przez dziennik Librus. „Wiadomości/Napisz/Nowa wiadomość”. Na wszystkie pytania odpowiem.
Trzymajcie się zdrowo.
POZDRAWIAM
MARTOWICZ
- ZERKAMY NA SŁOWNICZEK
- I ROBIMY INTERAKTYWNE ĆWICZENIA PODSUMOWUJĄCE (SPRAWDZAMY POPRAWNOŚĆ ROZWIĄZANIA ZADAŃ PRZYCISKIEM „SPRAWDŹ”, PROSZĘ NIE PRZYSYŁAĆ MI ROZWIĄZAŃ CHYBA ŻE POSTANOWIĘ INACZEJ)
- Z TEJ LEKCJI NAJWAŻNIEJSZE TO: ZNAJOMOŚĆ ZMYSŁÓW I ICH NARZĄDÓW, RODZAJE SMAKÓW, ZJAWISKO ADAPTACJI NARZĄDU WECHU I PODSTAWOA ZNAJOMOŚĆ BUDOWY OMAWIANYCH NARZĄDÓW
CHEMIA:
WITAM
W ZESZYCIE WPISUJEMY TEMAT I DATĘ
Temat: Stężenie roztworu.
DATA: 26.03.2020
CZYTAMY LEKCJĘ Z PODRĘCZNIKA STR 184-187, UWAŻNIE ANALIZUJEMY PRZYKŁADY 44, 45, 46 – SĄ ŚWIETNIE WYJAŚNIONE
WPISUJEMY NOTATKĘ DO ZESZYTU:
NOTATKĘ I CAŁY ZAPIS DO ZESZYTU UMIESZCZAM W PLIKU PDF PONIŻEJ WIADOMOŚCI. (jako załącznik na dole strony) NOTATKĘ NALEŻY PRZEPISAĆ DO ZESZYTU. KTO MA DRUKARKĘ MOŻE WYDRUKOWAĆ I WKLEIĆ.
DLA CHĘTNYCH: BARDZO PROSZĘ ZROBIĆ ZDJĘCIE KOMÓRKĄ ROZWIĄZANEGO W ZESZYCIE ZADANIA I PRZESŁAĆ NA MOJEGO MAILA: paramecium@wp.pl (do poniedziałku)
W PRZYPADKU PYTAŃ KONTAKTUJCIE SIĘ ZA POŚREDNICTWEM DZIENNIKA LIBRUS / WIADOMOŚCI / NAPISZ / NOWA WIADOMOŚĆ
SŁUCHAJCIE RODZICÓW
TRZYMAJCIE SIĘ ZDROWO
NIE WYCHODŹCIE Z DOMU
POZDRAWIAM
Martowicz